قهرمانان بدمینتون ایران مهمان سفارت ایران در دوشنبه ؛ تمجید پوریا از سفیر ایران

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، اعضای تیم ملی بدمینتون ایران به همراه محمدرضا پوریا نائب رئیس آسیا و رئیس فدراسیون بدمینتون ایران در ضیافت دکتر صابری سفیر ایران در دوشنبه شرکت کردند. در واقع اعضای تیم ملی بدمینتون ایران بنابر دعوت شخصی صابری به سفارت ایران در دوشنبه پایتخت تاجیکستان رفتند. در پایان این ضیافت محمدرضا پوریا از سفارت ایران در جمهوری اسلامی به ویژه دکتر صابری سفیر ایران در تاجیکستان تقدیر و تشکر به عمل آورد که به طور شخصی از اعضای تیم‌های ملی نوجوانان دختر و پسر به سفارت دعوت کرده است. پوریا بابت اینکه سفیر ایران بیش از سه ساعت برای اعضای تیم ملی بدمینتون زمان صرف کرد و با شخصیت ویژه خود با آغوش باز از آنها استقبال کرد، ابراز تشکر و قدردانی نمود.

پوریا گفت: «دلگرمی اعضای تیم ملی بدمینتون ایران بابت این دعوت سفیر ایران بیشتر شد و حالا آنها با اشتیاق بیشتری به آینده ورزشی و حرفه‌ای خود فکر میکنند.» با توجه به قهرمانی تیم ملی بدمینتون ایران در رقابت‌های آسیای میانه سفیر ایران ضمن ابراز خوشحالی در رابطه با کسب این موفقیت، برای اعضای تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

در پایان نیز دکتر محمدتقی صابری سفیر ایران در تاجیکستان متنی را در رابطه با قهرمانی تیم ملی ایران در آسیای میانه منتشر کرد که متن آن در ادامه می‌آید: «تبریک به ملت بزرگ ایران امشب میزبان رییس محترم فدراسیون و مربیان تیم ملی بدمینتون نوجوانان کشورمان در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ‎تاجیکستان بودیم. ملی پوشان این تیم و مدافع قهرمانی دوره قبل، در دومین دوره مسابقات آسیای مرکزی که با حضور تیمهای ملی تاجیکستان، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و ترکمنستان برگزار شد، با کسب ۶مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز با شایستگی به مقام قهرمانی دست یافتند. مراسم اهدای مدال این رقابت‌ها نیز با حضور جناب آقای محمدرضا پوریا نائب رئیس آسیا و رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و همچنین دیگر مقامات بلندپایه بدمینتون آسیا برگزار شد. سرکار فریبا مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون نیز سرداوری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشتند. ایشان به انتخاب فدراسیون بدمینتون آسیا به عنوان سرداور این رقابت‌ها انتخاب شده بودند.در جريان اين رقابتها دو داور ايراني به نام‌هاي خانم شيما حيدرزاده و اقاي سينا شفيعيون نيز حضور داشتند. با تبریک مجدد به ملت بزرگ ایران. خدا قوت و با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای همه این عزیزان»

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید