نایب قهرمانی زهرا رباطی در رقابت‌های بین‌المللی سریز بحرین

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، زهرا رباطی که به نمایندگی از ایران در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون سریز بحرین و در رده سنی زیر 19 سال شرکت کرده بود در فینال رقابت‌ها با شکست مقابل حریف خود به مقام نایب قهرمانی رسید. در روز پایانی این رقابت‌ها زهرا رباطی مقابل مارا عمر از کشور اردن قرار گرفت و در دو گیم و با نتایج 21 بر 14 و 22 بر 20 شکست خورد. او با این نتیجه به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی سریز بحرین دست یافت.

رباطی در روز نخست رقابت ها لمیز الخطیب نماینده اردن را دو بر یک برده بود.

او در دومین مسابقه خود دورا الخباز بحرینی را برد و سومین مسابقه نیز لیزبت السا بینو دیگر نماینده بحرین را از پیش رو برداشت تا به فینال صعود کند. او در فینال هم مغلوب نماینده اردن شد و به این ترتیب با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

زهرا رباطی یکی از ده‌ها بازیکنی است که در جریان استعدادیابی‌های مختلف فدراسیون در کشور شناسایی شد. این ملی‌پوش بدمینتون بعد از نشان دادن توانایی‌هایش در مراحل مختلف استعدادیابی که از سوی فدراسیون برنامه ریزی شده بود در نهایت به تیم‌های ملی راه یافت. او بعد از ثریا آقایی می‌تواند یکی دیگر از امیدهای بدمینتون در آینده باشد.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید