بدمینتون آسیای میانه – تاجیکستان ؛ پیروزی تیم‌های دونفره ایران مقابل رقیبان / 7 برد و یک باخت ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های انفرادی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، آیسان زارعی و یکتاخوگر نخستین پیروزهای بدمینتون‌بازان ایرانی در بخش انفرادی را به دست آوردند و هر دو مقابل حریفانی از قرقیزستان به برتری دست پیدا کردند.

در ادامه این رقابت‌ها ابتدا هادی منوچهری در رده سنی زیر 17 سال به مصاف سیف الدین مختارف از ازبکستان رفت و شکست خورد.

مهدی خلیلیان دیگر ملی‌پوش رده سنی زیر 17 سال نیز مقابل سلیم سلیموف از تاجیکستان قرار گرفت به برتری دست پیدا کرد.

آیدا عنایتی دیگر ملی‌پوش زیر 17 سال بدمینتون‌باز دیگری بود که به میدان رفت و به برتری رسید. او مقابل آینازیک میریمبوکوفا از قرقیزستان به برد دست پیدا کرد.

زهرا رباتی نیز در همین رده سنی مقابل سیتروبانو مخمودوفا برنده شد.

در رده سنی زیر 15 سال و در بخش زیر 15 سال ابتدا امیرعلی احمدلو به میدان رفت. او موفق شد حریف تاجیکستانی خود اودیلژون ابوکیموف را مغلوب کند.

امیرعلی محمدپور دیگر بازیکن زیر 15 سال ایران حسین‌الدین مختاروف از تاجیکستان را برد.

در بخش دختران نیز ابتدا آیسان زارع به میدان رفت. حریف او سابینا قنیوا از تاجیکستان بود و مقابل این حریف به برتری دست یافت.

یکتا خوگر هم مقابل دیگر بدمینتون باز تاجیکستانی یعنی سایوهات گروگلیوا بازی کرد و به برد رسید.

همچنین تیم دونفره امیرعلی احمدلو و امیرعلی محمدپور مقابل تیم دونفره تاجیکستان پیروز شد. تیم دو نفره یکتا خوگر و آیسان زارع مقابل تیم دونفره قرقیزستان به برتری دست پیدا کرد.

تیم ملی پسران با هدایت غلامرضا باقری و تیم ملی دختران با هدایت سیمین مهدوی در رقابتهای بدمینتون آسیای میانه شرکت کرده اند. این رقابت‌ها با حضور شش تیم در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود و تا یکشنبه هفته آینده نیز ادامه دارد.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید