بدمینتون آسیای میانه ؛ پیروزی‌های مهم ایران در مرحله نیمه نهایی و صعود دسته جمعی به فینال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ؛ رقابت‌های بدمینتون آسیای میانه از روز دوشنبه هشتم مرداد ماه با حضور شش تیم در دوشنبه پایتخت تاجیکستان آغاز شده است. ملی‌پوشان ایران از روز سه‌شنبه مسابقات خود را آغاز کردند. امروز پنجشنبه دوازدهم مرداد بدمینتون‌بازان ایرانی در مرحله نیمه‌نهایی مقابل رقیبان خود به میدان رفتند که این نتایج به دست آمد:

*مسابقات از ساعت 10 صبح به وقت محلی آغاز شد و امیرعلی محمدپور در رده سنی زیر 15 سال مقابل احمدجان موسفیروف از تاجیکستان به میدان رفت و موفق شد با نتایج مشابه 21 بر 9 و 21 بر 9 رقیب خود را دراین مرحله شکست بدهد.

*امیرعلی احمدی‎لو دیگر نماینده ایران در رده سنی زیر 15سال مقابل مصطفی مالک خان از قرقیزستان مسابقه داد و با نتایج 21 بر 7و 21 بر 10 به پیروزی رسید.

*مهدی خلیلیان در رده سنی زیر 17 سال نیز مقابل عبدل ودو مومینوف از ازبکستان بازی کرد و با نتایج 21 بر 19 و 21 بر 10 برد دیگری در این مرحله برای ایران به دست آورد.

*آیسان زارع در رده سنی زیر 15 سال مقابل سوفیا زکیروفا به میدان رفت و با نتایج 21 بر 13 و 21 بر 8 پیروز شد.

*در همین رده سنی یکتا خوگر دیگر نماینده ایران با برتری 21 بر 15 و 21 بر 8 مقابل ازوزا یاخشلییکووا دیگر برد ایران را به دست آورد.

*آیدا عنایتی در رده سنی زیر 17 سال با دیانا نامنووا از قزاقستان مسابقه داد و 21 بر 12 و 21 بر 10 برد.

*زهرا رباطی به عنوان دیگر نماینده ایران در رده سنی زیر 17 سال نیز با سلطنت توگایوا از قزاقستان مصاف داد و 21 بر 9 و 21 بر 7 برد ضمن اینکه یک گیم را هم با نتیجه 21 بر 17 به حریف واگذار کرد.

*تیم دو نفره مهدی خلیلیان و هادی منوچهری رد رده سنی زیر 17 سال مقابل تیم دو نفره مختاروف و مومینوف از ازبکستان قرار گرفتند و در دو گیم با نتایج 21 بر 18 و 21 بر 19 نتیجه را واگذار کردند تا نخستین باخت ایران در بازی های امروز ثبت شود.

*تیم دو نفره زیر 15 سال ایران متشکل از امیرعلی احمدلو و امیرعلی محمدپور هم مقابل تیم دو نفره میرکالاموف و مختاروف از ازبکستان بازی کردند و با نتایج 21 بر 12 و 21 بر 8 به پیروزی رسیدند.

*در همین رده سنی زیر 15 سال تیم دو نفره یکتا خوگر و آیسان زارع از ایران مقابل تیم دونفره یاخشیلیکووا و زاکیروا از ازبکستان به برتری دست پیدا کرد.

*در رده سنی زیر 17 سال آیدا عنایتی و زهرا رباطی مقابل تیم دو نفره آیساروفا و میریمبکووا از قرقیزستان با نتیجه قاطعانه 21 بر 2 و 21 بر 6 پیروز شد.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید