ادامه اجلاس روسای بدمینتون آسیای مرکزی در تاجیکستان؛ موافقت با پیشنهاد محمدرضا پوریا برای برگزاری جام خزر / ایران، فدراسیون بدمینتون ممتاز در آسیای مرکزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، اجلاس روسای بدمینتون آسیای مرکزی از ساعت 9 صبح به وقت محلی در شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شد. روسای بدمینتون آسیا در این جلسه راهبردها و برنامه‌های توسعه چهارساله بدمینتون آسیای مرکزی را ارائه دادند تا پس از بررسی به فدراسیون بدمینتون آسیا تحویل داده شود. در اجلاس روسای بدمینتون آسیای میانه راهکارها و پیشنهاداتی مطرح شد که این موارد به شرح زیر است:

1- تقاضا برای برگزاری کلاس‌های مختلف مطرح شد. دو کلاس سطح یک مربیگری و دو کلاس شاتل تایم و مدرسی در تهران برگزار شوند.

2-دو نفر از مربیان برای کلاس سطح یک مربی‌گری به مالزی اعزام شوند.

3-تقاضا برای ارتقای داوران و سرداوران مطرح شد.

4-پوریا بحث افزایش تعداد جمعیت ورزشکاران را مطرح کرد تا بر این اساس تا یک بازه زمانی مشخص، تعداد ورزشکاران رشته بدمینتون در ایران و آسیای مرکزی به فدراسیون آسیا اعلام شود. محمدرضا پوریا در این رابطه استراتژی‌ها و برنامه‌های راهبردی خود را اعلا کرد.

5-تقاضای محمدرضا پوریا برای برگزاری رقابت‌های جام خزر از سوی روسای دیگر منطقه آسیای مرکزی مورد موافقت قرار گرفت. بر این اساس نخستین دوره این رقابتها در سال 2024 به میزبانی محمودآباد و یا ساری برگزار خواهد شد. به این ترتیب ایران بعد از رقابت‌های بین‌المللی فجر و سریز جوانان میزبان سومین رویداد بین‌المللی بدمینتون خواهد شد. جام خزر با حضور کشورهای آسیای مرکزی برگزار می‌شود.

6-برنامه‌ریزی برای پارابدمینتون نیز انجام خواهد شد و مکاتبات لازم هم انجام می‌شود تا مربیان منتخب به دوره‌های مربی‌گری اعزام بشوند.

7-تقاضای دیگری از سوی روسای کشورهای آسیای میانه مطرح شد تا بر اساس آن دوره‌ها و اردوهای تمرینی و آموزشی در تهران برگزار شود. در این جلسه محمدرضا پوریا نایب رئیس آسیا و رئیس فدراسیون ایران، جاسم نایب رئیس بدمینتون آسیا، علی واجد مسئول توسعه بدمینتون آسیا، چو مدیر ارشد بدمینتون آسیا و همچنین آقایان تانا بوران و سن از کارشناسان آسیا و در نهایت روسای بدمینتون آسیای مرکزی حضور داشتند. در پایان این جلسه روسای بدمینتون آسیای مرکزی، فدراسیون بدمینتون ایران را فدراسیونی ممتاز و شاخص در آسیا و به خصوص آسیای مرکزی معرفی کردند که برنامه‌های این فدراسیون به پیشرفت و توسعه بدمینتون آسیای میانه نیز کمک خواهد کرد.

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید