آغاز رقابت های یونکس سانرایز بین المللی گرند پریکس جوانان با سرداوری فریبا مددی و حضور 2 داور ایرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، رقابت های یونکس سانرایز بین المللی گرند پریکس بدمینتون جوانان  از امروز سه شنبه هفتم شهریور ماه در شهر پونای هند آغاز شد و به مدت شش روز ادامه دارد.

روز گذشته فریبا مددی جلسه سرپرستان و داوران رقابت ها را برگزار کرد. امروز نیز نائب رئیس فدراسیون بدمینتون هند به همراه مددی و سایر اعضا افتتاحیه رقابتها را برگزار کرد. 246 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند که در بخش های یک نفره و دو نفره  با هم مسابقه خواهند داد. از فردا نیز رقابت های جدول اصلی آغاز می شود. مبینا ندایی از ایران تنها نماینده بدمینتون ایران در این رقابت‌ها است.

در این رقابت ها امید مقدس زاده و فائزه مستجابی هر دو از ایران به عنوان داور حضور دارند. کمک سرداور رقابت های بین المللی بدمینتون هند نیز از کشور میزبان است.

شهر پونا در هند خاستگاه ورزش بدمینتون است. رشته بدمینتون ابتدا پونا نام داشت و بعد از انتقال به سایر نقاط جهان به بدمینتون معروف شد.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

جستجو در مقالات

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید